Ftit tal-ġimgħat ilu fil-Parlament ġejt mistoqsi kemm saru ilmenti dwar is-servizzi fl-Isptar Mater Dei matul l-2011. Irriżulta li kienu tressqu ftit aktar minn 5,000 ilment.
Meta tara dan in-numru waħdu taraħ kbir. Iżda matul l-istess perijodu ta żmien ġew offruti ammont inkreddibbli ta servizzi. Miljuni. Preċiżament 9,600,000 servizz.
Issa li għandek l-istampa kollha tista tqabbel. Fil-fatt, għalkemm idealment ma jkunx hemm ilment wieħed, in-numru ta ilment mqabbel ma dak tas-servizzi offruti mhuwiex kbir wisq. Naturalment kull ilment jiġi investigat bir-reqqa, u minkejja li mhux kull ilment ikun ġustifikat, ikun hemm ilment li jgħinuna biex nibnu servizz aħjar.
Grazzi għall ħidma tat-tim tal-customare care tal-istess sptar 99% ta dawn l-ilmenti ġew indirizzati b’suċċess.
No comments:
Post a Comment